Novosti

06.09.2021

Volvo Concept Recharge je manifest čiste električne budućnosti Volvo Cars

Za Volvo Cars elektrifikacija je više od puke promjene pogonskih sklopova. Predstavlja novu paradigmu u dizajnu automobila, a Volvo Concept Recharge je manifest za sljedeću generaciju potpuno električnih vozila Volvo.

Vjeran nasljeđu skandinavskog dizajna, Concept Recharge u svojoj srži ima mantru "manje, ali bolje". Na primjer, uklanjanjem složenosti motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, dizajneri su uspjeli razviti proporcije automobila da bi povećali unutrašnji prostor, a ujedno su unaprijedili aerodinamičku efikasnost. Rezultat je automobil koji nudi istinski bolja rješenja za podršku održivom porodičnom životu.
 
Prva generacija električnih automobila Volva dijeli pod s automobilima na motore sa unutrašnjim sagorijevanjem, što nalaže ravnotežu proporcija i prostora da bi se u njega mogli smjestiti i baterija i motor sa unutrašnjim sagorijevanjem.
 
Sljedeća generacija Volvovih potpuno električnih automobila - od kojih je prvi električni nasljednik SUV-a Volvo XC90 - imat će ravne podove, kao što je prikazano u Concept Rechargeu.
 
Uklonivši motor i zamijenivši ga punim baterijskim paketom ispod ravnog poda, dizajneri su proširili međuosovinski razmak i veličinu točkova automobila. Rezultat su kraći prevjesi, kao i puno više unutrašnjeg prostora, uključujući veliki prostor za odlaganje između prednjih sjedišta.
 
Ta unapređenja u Concept Rechargeu su dovela do premještanja sjedišta, optimizacije krovnog profila i spuštanja haube automobila zadržavajući visoku razglednu tačku koju vole vozači automobila poput Volva XC40, XC60 i XC90. Taj pristup ostvaruje povećanje učinkovitosti u aerodinamici u poređenju sa tipičnim SUV-om, što poboljšava domet.
 
Ovaj konceptni automobil također uvodi novi jezik dizajna Volvo. U nastavku teme "manje, ali bolje", uklonjeni su svi nepotrebni elementi, a ono što ostaje obrađeno je visokopreciznim  izjednačenjem.
 
Tradicionalna maska zamijenjena je štitastom strukturom, podržana novom interpretacijom dizajna prednjih svjetala Thor Hammer kompanije Volvo Cars. Tu spada i najnovija čista grafika s omogućenom HD-tehnologijom koja se otvara noću i otkriva glavne elemente svjetala.
 
Autografska uspravna zadnja svjetla povezuju se sa snažnim dizajnerskim nasljeđem marke, ali su preoblikovana kompletom krila koja se protežu pri većim brzinama za dodatno unapređenje cjelokupne aerodinamike.
 
"Naš Concept Recharge predstavlja manifest potpuno električne budućnosti automobila Volvo, kao i nove vrste vozila", rekao je Robin Page, vođa dizajna. "Prikazuje nove i moderne proporcije koje idu ruku pod ruku sa povećanom svestranošću i pokazuje šta tehnologija može omogućiti u pogledu dizajna."
 
Jezik dizajna Volvo također poprima novi oblik u okviru Concept Rechargea. Ravan pod pruža više prostora i bolji položaj za sjedenje svima koji su u automobilu.
 
Veliki 15-inčni uspravni zaslon osjetljiv na dodir jearw centar novog i unaprijeđenog korisničkog iskustva za sljedeću generaciju povezanog informacijsko-zabavnog Sistema kompanije. Dizajnirana da bude logična i intuitivna za upotrebu, tehnologija pomaže u pružanju mirnog i ležernog iskustva.
 
Najnovija informacijsko-zabavna tehnologija ide ruku pod ruku s onim ostalim obilježjima skandinavskog dizajna: čiste linije i opsežna upotreba održivih i prirodnih materijala unutar kabine.
 
"Unutar Concept Rechargea dočaravamo istinski osjećaj skandinavske dnevne sobe", rekao je Robin Page. „Unutrašnjost spaja našu najnoviju tehnologiju korisničkog iskustva s lijepim, održivim i prirodnim materijalima. Svaki dio je poput umjetničkog djela i mogao bi samostalno stajati kao pojedinačni namještaj u sobi. Koristimo najnovije tehnologije, ali ne zbog njih samih. Uvijek se fokusiramo na prednosti koje mogu pružiti tehnologije."
 
I na kraju, Concept Recharge također odražava sigurnosne ambicije kompanije Volvo Cars u narednim godinama. LiDAR senzor, koji je izradila tehnološka kompanija Luminar te je istaknuti dio plana Volvo Cars za buduću tehnologiju sigurnog autonomnog pogona, postavljen je u optimalan položaj na krovu za prikupljanje podataka o okruženju automobila.
 
"S Concept Rechargeom nastavljamo s razvojem bogatog naslijeđa Volvove dizajnerske DNK na moderan i svjež način dok se pomičemo u našu potpuno električnu budućnost", zaključio je Robin Page. "Predstavlja sve za šta vjerujemo da kupci očekuju od potpuno električnog Volva i s oduševljenjem ćemo tu filozofiju implementirati u svoju sljedeću generaciju automobila."
 
-------------------------------
 
Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihodi u tom periodu iznosili su 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini globalna prodaja je dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.
 
O Grupi Volvo Car
Kompanija Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.
 
Od decembra 2020. godine u kompaniji Volvo Cars zaposleno je približno 40.000 (41.500) stalno zaposlenih djelatnika. Sjedište kompanije Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija većinom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište kompanije Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju. Glavni proizvodni kapaciteti kompanije smješteni su u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina), a motori se proizvode u Skövdeu (Švedska) i Zhangjiakouu (Kina) te dijelovi karoserije u Olofströmu (Švedska).
 
U skladu sa svojim novim poslanstvom, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na lični, održiv i siguran način. To poslanstvo se ogleda u mnogim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ove decenije polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se pet miliona prihoda generira iz neposrednog poslovanja s potrošačima. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svog karbonskog otiska, s ambicijom da postane klimatski neutralna kompanija do 2040. godine.
 

Obavijest

Tehnologija 'Cookie-a' omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije. Pročitajte više.

Slažem se